RASERI-INLÄGG!!!

TEDJE DAGEN I RAD så ringer de mig från Bingolotto och vill säkert sälja någon skit. Onsdag var jag trevlig och bad dem ringa efter kl 19 eftersom jag jobbade. Igår när de ringde började jag bli sur på att de inte lyssnade och avbröt killen som ringde redan när han presenterade sig och sa bestämt att NI FÅR RINGA EFTER 19 FÖR JAG JOBBAR!
Han tackade och la på.
NU fredag kl 10.18 ringer de tredje gånger, MITT PÅ DAGEN fast jag sagt att de ska ringa efter 19. Visst jag är ledig idag men de vet fan inte dom om. Och trevlig som jag är så avbryter jag Gabriel som ringer och säger att "jag vill absolut inte va otrevlig Gabriel men det här är tredje dagen i rad ni ringer mig och jag hade sagt att ni får ringa efter kl 19 eftersom jag jobbar." Han skulle va vänlig och notera det. Så det hoppas jag verkligen han gör för ringer de en gång till på dagtid så kommer jag be dom dra åt... ja, det är inga fina ställen... men de kommer få dra!'¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0