2011-05-30 Halvdag på jobbet

Sov ut ända till 09.10 imorse. Länge va ? ;)
Som ni nu vet så är jag gravid och det tar kååååål på mig med den här tröttheten. När vi var på ultraljud förra veckan så valde min läkare att sjukskriva mig eftersom jag är så trött att jag inte klarar av att hålla mig vaken på jobbet längre. Så numera jobbar jag bara halva dagar, surt vad gäller inkomsten (om försäkringskassan inte samarbetar med mig vill säga) men det är jäkligt skönt för kroppen. Sover även  middag nuförtiden för att orka va uppe en hel "normaldag".
Så hittills idag har jag legat i sängen och tittat på tv, pillat lite på min nya mobil och haft en mysig frukost på sängen.
Nu dusch, sen en grym "middagsmacka" med keso, ägg, tomat och lök. Kan ju inte bli bättre, sen får jag minsann ge mig av mot jobbet.
Just det, ni har ju sett att magen växer lite granna redan... Jimmie som ändå ser mig varje dag har tydligen inte upptäckt detta tidigare fastän jag har stått framför honom och sagt "titta jimmie, nu börjar det synas." & "Titta nu är det verkligen tydligt".
Trots mina uppmaningar om att titta hur stor den faktiskt börjar bli så upptäckte han först i fredags att jag fått en mage. Haha..
Jag står i köket och håller på med maten, du kläcker han ur sig "F*n va tjock du är! Men jag menar du, shit vilken mage du har fått".
No kidding?? Tror han är lite seg ibland. ;)
Nä nu måste jag minsann gå och fixa min middagsmacka innan klockan blir för mycket. Ska ju va på jobbet om en timme.
Ha det underbart!
/ Charlotte Ekberg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0