2011-05-27 Pengar på kontot och magen växer

Då har man skrapat ihop en lön på ca 22.000 denna månaden. Passar bra nu när man behöver köpa nya kläder snart igen. Har för tillfället två par av mina gamla byxor som fortfarande kan använda. Roligt, NEJ !
Blir nog till att ringa en vän en vacker dag och gå till närmaste klädbutik med mammakläder och köpa byxor. 
Och även om mannen tycker det är tidigt så tror jag minsann att jag snart tänker gå o köpa något litet till jordgubben också, bara för att få lite mer känsla av att den faktiskt är påväg på riktigt ;)
vecka 8                 vecka 12

 

Det växer så det knakar, eller iaf känns det så. 

Hade en liten pratstund med mamma, lillasyster och storasyster igår på skype. Inte nog med att vi hade tre-partssamtal vi hade för sjutton fyrpartssamtal ;)
Lillasyster har det alldeles för bra borta i staterna. Hon kommer aldrig komma hem igen tror jag =(
Nä, nu blir det en film, MEGAMIND, medan tvätten blir klar.
Ha det underbart !
/ Charlotte Ekberg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0