2011-05-23 Dagen med stort D

Nu har jag varit tyst tillräckligt längre, nu måste jag bara berätta!
För er som tycker att jag sett lite rundare ut på sista tiden så är det helt ok. Jag har en förklaring.
Here it comes........
Japp, det är en liten jordgubbe som ligger där. Och den vinkade på oss när vi tittade på den idag. Den här lilla jordgubben ska växa ända till december (fast det inte finns jordgubbar i december) ! Och när den mognat riktigt ordentligt så kommer min och prinsens lilla jordgubbe att vara världens finaste jordgubbe !
// Charlotte Ekberg ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen får vi ta bladet från munnen. Ska bli jättemysigt att jag får bli mormor igen. GRATTIS igen både Jimmie o Lottafia ser fram emot december/ puss

2011-05-23 @ 19:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0