2011-06-30 Men svara då !

Jimmie somnade innan mig igår kväll och jag satt kvar i sängen och tittade lite på tv.
Efter en stund säger han högt, tydligt och med en viss irritation i rösten: MEN SVARA DÅ!
Som ni förstår så blir man lite chockad och jag frågade honom självklart vad jag skulle svara på. "Jag vet att jag drömmer" får jag då till svar. Okey, men vad drömmer du om då?
Tillslut svarar han halvvaket på vad han drömt och då har hans mormor frågat hans mamma om hon vill ha kaviar men inte fått något svar som gjort Jimmie irriterad och han säger till sin mamma att svara då. 
Haha... Lite kul var det allt..

Idag är det Torsdag och jag ska till läkaren, Jimmie ska följa med och hör man honom så skulle man nog tro att det är han som skulle behöva gå dit. Han är superförkyld och ont i halsen. Stackaren.. han får fasen se till att va sjuk nu under helgen så han är frisk tills på måndag för då åker vi ju till London. 

Förresten, har hittat en barnvagn jag vill vill vill ha !
http://pyretosnackan.se/barnvagnar/tako/jumper-x-barnvagnar/jumper-x-3-in-1-beige/




Är det inte snygg? Jag är förälskad i den, neutral i färgen så man kan ha den vare sig det är pojke eller flicka och den blir väldigt liten och smidig när man fäller ihop den så den är lätt att få in i bilen. Smart va ? ;)
Nä nu får det allt bli lite mysfrukost med mannen, frukost på sängen kanske.. ;)
// Charlotte Ekberg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0