2011-06-20 Halmstad...

Efter en låååång och trött vecka så är det äntligen måndag och jag är ledig !
Tvätten ligger i maskinen och snart ska den slängas över till torktumlaren. Därefter börjar jag röra mig in mot staden för att fixa typ åt mamma innan jag åker hem till Halmstad.
Ska hem och prova kläderna mamma håller på att sy till mig. Underbart !

För övrigt så har vi varit iväg och kollat på bilar i helgen, får ju bli familjebil nu när vi ska ha smått.
En V40 lutar det åt, nu väntar vi bara på pengarna från banken sen j*klar ska det köras bil ;)

Har dessutom bokat plats för katterna på pensionat över semestern. Helt okey faktiskt, ligger ca 2,3 mil hemifrån och kostar 2000kr för 16 nätter. Det är väl ändå helt ok ?

Nä, dags att pallra sig upp och kolla tvätten och packa lite kläder till Halmstad.
Ha det underbart !

// Charlotte Ekberg ♥

Kommentarer
Postat av: vbls

Koooooor forsiktigt! Och ha det sa trevligt i London/Bristol! PoK

2011-06-21 @ 02:35:54
URL: http://mathildaekberg.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0