2011-06-10 On the Road Again...

Fullspäckad dag, gick upp strax efter att mannen åkt till jobbet imorse. Åt lite frukost i sängen och tittade lite på tv. Runt 09.00 slängde jag av alla sängkläder och tog det tillsammans med all annan skittvätt till den så kallade tvättstugan (eller råtthålet som jag skulle kalla det i det här fallet). Sedan rullade min vän dammsugare fram och tog bort ALLA dammråttor som bodde här, SKÖNT! !
Därefter var det moppens tur att göra sitt jobb. Svabb svabb så vart alla golven rena ! La mig på sängen och tittade lite på tv, nästa gån jag öppnade ögonen hade klockan visst ramlat fram 1½ timme ungefär. Attans va snabbt det ögonblicket gick.
Jag startade bilen och tog mig ner till COOP för att inhandla lite färdkost till eftermiddagen. En korg med nektariner, 2st 3-pack festis och skinka till mackorna.
Stekte ägg när jag kom hem till våra ägg-mackor som jag så fint packade in i aluminiumfolie och stoppade i kylen. Sen var det bara att vänta på att mannen skulle komma hem.
Färdig som jag är så tänkte jag att jag får blogga lite innan vi åker norrut.
Imorgon ska vi ju fira Rasmus som tar studenten så vi tar bilen upp till Eskilstuna om en liten stund Jimmie, jag och magen.. Katterna får passa huset.
Oj, nu verkar det som om mannen min börjar bli klar så nu tror jag bestämt att jag får sluta.
Ha det underbart allihopa, det ska vi ha det i E-tuna iaf. ;)
// Charlotte Ekberg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0