2011-06-09 Hormoner hormoner hormoner !

Idag har verkligen varit en dag fylld av hormoner.. har varit så sjuuukt irriterad och arg på allt och alla. Trots detta stod kollegan ut med mig på jobbet hehe.
Och sov länge... skojar du? Var vaken en timme imorse och skrev lite här på bloggen sen somnade jag om vid 08.30. Nästa gång jag vaknade stod klockan på 12.25.
Första tanken var bara "SHIT ! Jag börjar jobba om 35min, och jag har inte ens ätit". Slängde i mig lite mat, skyndade mig till jobbet och slog mig ner. 
Men fy fan va trött jag varit på allt och alla idag. Helt sinnessjukt.
Kom hem, la mig på sängen med två mackor och tittar nu på klassträffen. Ganska intressant och se hur folk förändras och en del växer verkligen inte upp hur många år det än går.
Imorgon bär det av mot Eskilstuna. Mannen kommer hem lite tidigare, typ vid 14 kanske så vi ska kunna komma iväg lite tidigare än annars. Ska bli trevligt att träffa svärmor och alla andra där uppe, man saknar ju dom.
På lördag firar vi student (i Eskilstuna är man lite konstiga och springer ut på lördagen istället för vanliga dagar som vi vanliga människor). 

Nä, nu ska jag nog gå och våldpussa på min man en stund så jag blir lite gladare ;)
Ha det underbart !
// Charlotte Ekberg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0