2011-06-08 En trött dag..

Så länge som jag sov idag har jag inte sovit på väääääldigt länge men det var väl behövligt.
Vaknade självklart imorse när mannen gick till jobbet och jag låg kanske vaken en timme, till 0800 typ. Somnade om och vaknade först 10.22. HELT UNDERBART! Tror minsann att jag kan skippa middagsluren idag innan jobbet ;)
Idag tänkte jag ta ny bild på magen, men den kommer upp senare ikväll. Idag går ju vi ju trots allt in i vecka 14 ;) Det känns så lite när man säger 14 veckor men så tänker man efter att man har redan gått tre fulla månader och lite till.. då var det plötsligt inte så lite längre... hehe..
Kan även meddela ett positivt resultat efter måndagens shopping. Kom hem en bikini rikare, snygg är den dessutom ;) Och så fick vi även tag i en fiiiin klänning som jag ska ha på mig på lördag på mannens lillkusins student uppe i Eskilstuna. Underbart, helt j*vla lovely !
Nä, eftersom jag blivit en riktigt sjusovare nu så tror jag bestämt att jag får ta mig ner till affären innan klockan bli för mycket, måste köpa sås till mina grymma pannbiffar jag gjorde igår och så tänkte jag se om jag kunde hitta lite goda jordgubbar att smaska på när jag jobbar kanske ;)
Ses ikväll!
Ha det underbart!
// Charlotte Ekberg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0