2011-06-06 Nationaldagen

Ligger fortfarande kvar i sängen med datorn i knät. Så grymt skönt det är att inte behöva ställa klockan och gå upp tidigt på morgnarna. Och ännu bättre är att eftersom idag är en röd dag så får jag en extra dag med min man denna veckan då vi kan göra precis vad vi vill.
Detta ska vi göra också, vi ska åka och leta bikini till tjockisen, alltså mig.
Nu när magen växer så kan man ju inte längre ha de vanliga bikinisarna man har hemma eftersom man blivit lite större om rumpan också så att säga ;)
.
Igår tog vi en tur upp till sjön innan jag skulle till jobbet. Kallt var det rätta ordet för vattnet men jag gick ändå i upp till midjan. Jimmie skulle ju va snäppet bättre så han hoppade i helt, vilket han nog ångrade lite i efterhand eftersom det var svinkallt. Jag skyller på att bebisen inte ska frysa så jag kunde inte gå längre än strax under midjan ;) Det är bra att ha en bebis i magen ;)
.
Det blir en kort vecka på jobbet, jobbar bara onsdag och torsdag 13-19. På fredag beger vi oss upp mot Eskilstuna eftersom Jimmies lill-kusin tar studenten. Så det blir till att hitta några fina kläder som man inte ser alltför fet ut i ;) Haha... det blir en dag på stan idag med andra ord.
Ha det underbart !
// Charlotte Ekberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0