2011-06-03 Fredag

Sommar ?
Ja, om jag tittar ut genom fönstret så ser det iallafall ut som att sommaren börjar närma sig.
Och magen talar om att det är något litet där inne, det bubblar och kittlar lite granna. Är det en lucia eller en liten stjärngosse tro ? ;)
Jag tror minsann att mina "mamma-gener" har uppdagat sig också. Vaknar alltid innan klockan är 8.30. Varför?? Jag borde väl få sova ut om morgnarna nu innan bebisen kommer eller ? Men Icke, jag vaknar tidigt och sen blir det middagslur varje dag istället. Visserligen ganska skönt men typ som idag när jag börjar 13.00 varför kan jag inte få sova lite längre? Nädå, då kan man inte somna om efter att mannen gått till jobbet vid 0700. Aja, jag får ligga kvar i sängen och mysa med kissekatterna istället. De är ju extra keliga nu när man varit iväg några dagar ;)
Efter besöket hemma hos mamma och pappa så har vi nu hittat två klänningsmodeller som mamma ska sy till mig och så ska hon sy ett par byxor. Skönt o få lite nytt som man kan ha på sig och något som ingen annan har likadant. Dessutom fick jag med mig gaaaanska mycket av mammas gamla kläder också, så äntligen har jag lite mer att välja på vad gäller kläder.
Dags för lite frukost, sen kanske sätta sig i solen en stund innan vi ska röra oss mot jobbet i eftermiddag.
Ha det underbart !
// Charlotte Ekberg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0