Massiv eloge-utdelning !

Nu har jag fått sån grym lust att dela ut eloger till människor som varit i min närhet på olika sett den senaste tiden.
Till att börja med så vill jag ge en stoooor eloge till barnmorskorna vi hade i måndag, 25 juli, på specialfölossningen på Östra sjukhuset. De var helt fantastiska, kunde inte haft en bättre förlossning med tanke på omständigheterna.

Sen vill jag ge en nästan ännu större eloge till alla er som visat erat stöd och skänkt oss era tankar sen det oväntade beskedet kom. Ni skriver och tycker att vi är så starka och att ni beundrar oss, men sanningen är den att vi hade aldrig klarat det utan allt ert stöd och era fina sms, inlägg och kommentarer. Tack tack tack för att ni bryr er !

Nästa stora eloge går till våra föräldrar som varit med oss hela tiden på olika sätt. 
Men det absolut största elogen vill jag ge min fästman Jimmie. Tänk vilken underbar människa han är, inte nog med att han stöttar mig genom allt. Han står ut med mig och allt som har med mig att göra. Han sitter med mig hos läkare och på akutmottagningar. Han sitter inne med mig trots att solen skiner och han egentligen vill åka och bara, bara för att jag för tillfället inte kan röra mg särskilt mycket med tanke på inflammationen jag fått. Han tar hand om mig när jag inte kan klara allting själv och han ställer upp för mig till tusen !
Tack för att du är den du är och för att du är just min. Jag hade aldrig klarat mig utan dig !
ÄLSKAR DIG TILL MÅNEN OCH TILLBAKA !

// Charlotte Ekberg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0