Det blir bättre och bättre dag för dag..

Det blir bättre och bättre dag för dag, tänk va rätt de hade när de skrev den låten.. Jag kan faktiskt referera till den låten flera dagar i rad nu. 

Även om du aldrig kommer få vara med oss på det sättet som vi velat så finns du alltid här. Och även om det känns för jävligt så klarar vi oss bättre och bättre dag för dag. Idag har jag hittat en låt som är från mig till dig. Till en änge heter låten och den är helt underbar. Kan inte låta bli att tänka på dig och gråta en skvätt varje gång jag hör den. Den är helt underbar, precis som du !

Min inflammation har blivit mycket bättre, nu kan jag röra mig ur sängen igen utan några större problem. Så idag har vi bestämt att vi ska åka ner till Halmstad en sväng, grilla lite och spela kort med mamma och pappa ikväll. Kvällen innan förlossningen så fick Jimmie lära sig ett nytt kortspel utav mig och mina föräldrar och nu har han börjat komma igång ordentligt så vi får väl se om han kan klå dom ikväll ;)
I vilket fall som så ska det bli riktigt skönt att komma ur kryptan för ett tag. Efter att ha legat i sängen helt och hållet i två dagar så har jag tröttnat lite på den, även om den är himmelskt skön. Behöver komma från den lite mer än bara för toalettbesök faktiskt. 

"Människor är till för varandras skull" - Marcus Aurelius Antonius

// Charlotte Ekberg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0