2011-07-09 Mot breddgraderna i öst..

Kvart i elva och om ca en timme åker vi mot östliga breddgrader och närmare bestämt GodeBrunn utanför Gränna. Dock hoppas jag innerligt att väderleksrapporterna visat fel för det står att det ska regna heeeeela veckan. Visserligen inte bara i Gränna utan här hemma också.

Ironiskt nog hände samma sak igår som det gjorde förra året strax innan vi skulle åka till Gränna. Det vill säga vi har fått funktering på bilen. KUL ! Men tack och lov så har jag världens bästa man som fixar sånt.. Jimmie du e grym ;)

Har faktiskt inte tid att sitta här, måste packa klart och väcka de andra två så vi kommer iväg någon gång. Återkommer till er om ca en vecka för nu är jag inte kontaktbar, huuuuuur skönt som helst !

Ha det underbart !
// Charlotte Ekberg ♥

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Jag hoppas ni hade det toppen i England och nästan nu bättre i Gränna! Så himla skoj att du skriver här så jag kan följa er :) saknar er! Ta väl hand om er. Pussar och kramar!

2011-07-13 @ 05:47:05
URL: http://Mathildaekberg.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0