2011-01-14 Fredag

Attans, nu var det ett tag sen igen. Jag har hamnat i en bloggsvacka verkar det som. Glömmer liksom bort att blogga. Eller så är det för att jag är så uppe i allting annat.. Jobb, pojkvän, blivande sambo, lägenhetsletande och kelande med katterna.
Nyår har passerat. Kul kul, jobbade hela nyårshelgen. Och Julhelgen tillbringade jag i Eskilstuna med pojkvännen och hans släkt.
Och för er som missat det så blir jag snart sambo igen, med min prins Jimmie.
Inte alls långt kvar. På söndag kommer flyttlasset, dock inte pojkvännen för han ska iväg och jobba i Jönköping.. Aja, han kommer la så småningom. =)
Ikväll är det Let's Dance och jag sitter klistrad framför tvn med ett glas vitt i handen och en kissekatt på magen.
Nä, dags att fortsätta titta !
Ha det underbart !
/ Charlotte Ekberg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0