Gråt-attack !

Som tidigare sagt så går dagarna upp och ner. Ena dagen är superbra och andra dagen mår man piss. Idag har varit både och.. Har haft en superbra dag tillsammans med mannen min. Har gjort en massa saker här hemma. Plockat undan den rena tvätten, städat garderoben, städat lådor och grejer överallt i lägenheten. Och sen till det jobbiga, jag har plockat undan alla mammakläder och annat som inte längre behövs. =/
Det var då det började, allt gråtande. Och när man väl börjat gråta krävs det verkligen ingenting för att man ska börja gråta igen. Fy, det räckte att jag kramade om Jimmie så började jag gråta. Varför? Jag har inte den blekaste..

För att bearbeta och för att inte gå ner sig alltför mycket i det som har hänt så försöker vi varje dag hitta på saker och inte bara sitta hemma. Visst är det skönt att va hemma också men det känns som man bara skulle gå ner sig mer.
Så de senaste två veckorna har vi gjort mer än vad vi gjorde på hela semestern känns det som, även om det kanske inte är så. Vi har varit på Liseberg, Universeum, hälsat på farbror vid TVÅ tillfällen, varit nere i Halmstad och hälsat på och njutit och så har vi fått gjort väldigt mycket här hemma också. Vi har satt upp en hylla till vår ängel, vi har gjort en tavla av en massa biljetter, foton och minnen, vi har satt upp en tavla som skulle sättas upp för 6 månader sen, rensat våra "pärmar" med viktiga papper och sånt tråkigt. 
Något positivt har sjukskrivningen ändå gett om man ser tillbaka på det. 
Och för att hitta på ytterligare saker så åker vi faktiskt till "Den stolta Fristaden" imorgon, för er som inte känner till uttrycket så är det Eskilstuna. Dags för Å-festen och att umgås med härliga vänner. 

Nä, om man skulle kolla tvätten en sista gång innan det är dags att sova kanske. 
Ha det underbart !

Jag vet att jag har änglar som tittar till mig från andra sidan. - Kanye West

// Charlotte Ekberg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0