Första dagen ensam..

Nu är sjukskrivningen snart slut, jag har en vecka kvar tills jag ska tillbaka till jobbet igen. Mannen däremot började jobba idag, och det känns ju lite konstigt. Det är ju liksom första gången man är ensam sen hela karusellen drog igång. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det, det känns konstigt. Men samtidigt så är det skönt att saker och ting faktiskt börjar gå tillbaka till det normala igen.

Imorgon bär det av till Halmstad över dagen, ska träffa mina underbara föräldrar och så ska jag träffa min kära gamla vän Carro ! Sen innan jag drar mig hemåt på kvällen så ska jag få lite massage också, knåda bort de sista fysiska smärtorna. Psykiskt kommer det ju alltid göra ont men nu har man ändå börjat få kontroll över det och kan leva med det.

Trots all smärta vi fått utstå så har det varit värt det min lille prins. Det är ju trots allt för dig vi fått utstå det och för dig kan jag utstå vad som helst..

I helgen kommer svärmor ner, och då blir det en vända till Gekås. Trevligt va? 
Funderar på en vända dit någon gång nästa månad också, om det är någon som är intresserad av att följa med ? 

Nä, nu ska jag minsann ta tag i att förbereda köttfärslimpan som ska lagas tills mannen kommer hem ;) 

"Allt levande är lite brustet, ty genom sprickor och porer andas allt liv"
-Ruth Halldén

Ha det underbart !! 
// Charlotte Ekberg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0