Attans bananer !

Då har jag varit iväg och besiktigat min Racer-golf. Tyvärr var han inte så klockren som jag tycker.
- Bromsarna bak behöver bytas, de är alldeles för dåliga.
- Frambalken är alldeles för rostig och måste lagas / bytas.
- Halvljusen är feljusterade, det ena för högt och det andra för lågt.
- och mitt avgassystem har ett litet hål som måste lagas.

Blir det en billig runda i Ullared på fredag tro? Kostar ju en del att fixa bilen.

Aja, jag vann ju iaf 100krtriss precis innan besiktningen, det är ju bra åtminstone :D
Imorgon ska jag lämna min kung hos pappas kollega så han ska titta lite på den och se vad han kan ordna åt mig.
Nu blir det en tur till Eurostop med lillasyster. En vända på Jack & Jones och kanske en snabb vända på systemet? Hade varit gott med ett glas vin ikväll ;)

Kvällen bjuder på kålpudding för att fira pappas stora födelsedag. Bror, hans fru och deras härliga barn kommer, så sällan man träffar dom tyvärr så det ska bli kul.
Förhoppningsvis kanske man hinner med en fika ikväll också, träffa Anna som är hemma från Sthlm. *ÖNSKAR*

Bilen väntar, hörs kanske ikväll !

Ha det underbart
/ Charlotte Ekberg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0