2010-09-30 Torsdag

GLÄDJEBESKED!!
Idag ringde min underbara pappa. Som ni kanske vet har jag lämnat min bil hemma i Halmstad för reparation eftersom den inte gick igenom besiktningen tidigare i veckan.
Jag hade räknat med att det skulle gå på en förmögenhet, eller iaf minst 2000-2500kr.
Beskedet jag fick idag var "runt tusenlappen"! GUD VA GLAD JAG BLEV!

Detta ska firas imorgon på Ullared, no limits ! Attans bananer vad jag ska shoppa !;)

Nu tillbaka till arbetet, har 9½ timme kvar. Och ikväll kommer min prins Jimmie ner i sin skinande springare (en grön Hondai visserligen).
Och imorgon bär det som sagt av till Ullared med Jimmie, Xris och Sofi. Och dessutom har jag hört rykten om att skåne ska komma dit, ska få träffa min saknade Carro !

Ha det underbart
/ Charlotte Ekberg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0