2010-09-28 Tisdag

Nu ligger man här i sängen och ska summera dagen. Hmm...
Var och lämnade min kung på brandstationen för en reparation, tog en härlig förmiddagspromenad tillbaka till Nissastrand med Nellie.

Hade en väldigt trevlig fikastund med Anna & Tobbe, det var evigheter sen och jag vill göra det snart igen. Hade varit trevligt med en favorit i repris med en helg i Göteborg vi tre. =)

På vägen hem från Halmstad och tillbaka till Göteborg blev det ett stopp på SIA-glass för att hämta de sorterna som mina kära kollegor beställt. Kom ut från butiken med glass för 200kr. Hehe.. Och inget av det var till mig själv, starkt jobbat !

Väl hemma i Göteborg var jag orkeslös och samtidigt uttråkad. Blev en vända till Coop för att inhandla det nödvändigaste. Och av det nödvändigaste blev det varma mackor med ost, skinka och kantarellost men ett STORT glas O'boy till ! Mumsens !
Och nu ligger man utslagen i sängen och väntar på att IDOL ska börja.

Gud vilket informativt och formellt blogginlägg, haha..

Ha det underbart !
/ Charlotte Ekberg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0