2010-09-27 Måndag

IDOL !
Ikväll kommer Chris & Linda gå vidare, jag säger inget annat. Jag lovar att det är så.

Har haft en trevlig kväll hittills, min bror Niklas var här med fru och två barn för att fira pappa som fyller år. Träffar sällan dem, så det var himla skoj när Molly hade så skoj med mig. Så himla go unge !



Och Linus var mest intresserad av tv-spelet, farfar och Mathilda. 
Efter idol blir det nog närmaste affär för att köpa en tandborste då mamma råkat kasta min i tron att den var gammal.

Tidigare i eftermiddags, efter att jag besiktigat bilen så tog jag och syster en tur ut till Simlångsdalen för att hälsa på min "kisse to be", Mowgli. Finns det en sötare katt än han? (Förutom Baloo då)

Min          Baloo, min trogna kisse. Han kommer bli så glad när han får en

Kanske skulle ta en tur bort till Da House of Tony & Fidde ? Dom saknar mig säkert :D

/ Charlotte Ekberg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0