2010-10-29 Fredag

Då var man på plats i Eskilstuna.
Prinsen gick till jobbet imorse och jag fick ligga kvar i sängen och sooova några timmar till. Trodde jag. Ungefär 08.20 vaknade jag av ett jäkla liv. Då står det en stor j*kla kran utanför sovrumsfönster och håller på med balkongerna på baksidan. Tänkt er själva om man sågar & bankar i betong. Det låter ganska mycket. Envis som jag är lyckades jag ändå somna om och vaknade strax innan 11.00 när pojken ringde.
Nu har jag pallrat mig upp och sitter här i vardagsrummet med datorn i knät, joggingbyxor och en av Jimmies stora härliga tröjor och mina underbara morgontofflor (är väl ingen som glömt bort mina morgontofflor?) och väntar på att Jimmie ska anlända med lite mat.
Vart lite orolig att jag skulle missa kvällens Idol och därmed svika alla som väntar på mitt utlåtande om vem som åker ut, men det verkar som att jag kommer kunna genomföra mitt utlåtande även denna fredag.
Tanken är hembakad pizza och lite vin med Jimmie, sen vidare till bowlingen vid 22 för att bowla med Niklas & Nova.
Ska bli trevlans ;)
Nä, nu får jag nog ta och fixa fram lite bestick och tallrikar. Snart ramlar prinsen in genom dörren med maten.
Ha det underbart !
/ Charlotte Ekberg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0