2010-10-26 Tisdag

Andra lediga dagen i rad, riktigt skönt ! Efter att ha haft fullt upp i två veckor så är det skönt att äntligen få slappna av lite.
Igår tog jag tag i tvätten, tro mig det behövdes. Satte mig i bilen och rullade ut till Länsmansgården där jag hämtade + lämnade brev till Carro. Vi rullade vidare mot Biltema där jag köpte mig ett litet element eftersom det är så fruktansvärt kallt i mitt rum. Nu är det såååå mycket varmare och bättre.
Efter biltema blev det en sväng till SkoPunkten. Inhandlade ett par nya skor, behövligt och roligt.

 

Det blev en snabb sväng förbi Bostadsbolaget och lämnade in uppsägning av min förra lägenhet.
Vidare mot nordstan ! Köpte en ny tjocktröja och en ansiktsmask som ska smetas på ikväll.
Hemma igen så blev det inte mycket mer gjort. Tillbringade kvällen med att titta på Ullared (samt de två tidigare avsnitten som jag missat).

Så, tisdagmorgon.. första dagen på länge som jag sovit längre än 10.00 när jag är ledig. Riktigt riktigt skönt och väldigt behövligt.
Om en stund, när jag orkat ta mig upp och klä på mig så ska jag ta mig bort till jobbet och hjälpa Kent med hans nya telefon, en vända till Ikea för att köpa ljus till mitt ljus (Jimmie) och sen är det väl dags att ta tag i att laga lite mat.

Älskar dig Jimmie, mer än du kan förstå. Mitt hjärta brinner alltid för Dig.


Ha det underbart !
/ Charlotte Ekberg ♥

Kommentarer
Postat av: Camilla

Så SÖT! Blir alltid glad av att läsa hur mycket du gillar Jimmie !!!! Du är så bra för honom, jag vet att han gillar dig så sjukt mycket. Ses på lördag !!!

2010-10-26 @ 17:28:29
URL: http://www.metrobloggen.se/Cpettersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0