2010-10-11 Måndag

Igår efter jobbet tog jag bilen ner till Halmstad. Somnade tidigare än vad jag brukar och gick upp senare än vad jag brukar. Ändå var jag helt slut imorse ! !
Kom i alla fall upp så att jag hann till Falkenberg i tid för danskursen.
Och jag måste säga att det är fanimej alltid lika kul att komma dit ! Alla är så trevliga, alla uppskattar mig när jag kommer dit, och alla är nöjda när jag åker igen, även jag.

Dagens kurser gick bra, första gruppen var lätta att få tysta på när jag behövde prata. Dock tog det lite längre tid att lära dem.
Eftermiddagsgruppen var snabblärda, men fasen va de pratade. Kände direkt under lunchen hur jag höll på att tappa rösten, vilket nästan aldrig händer. Redan under de första minuterna av kursen började jag tappa den, lät som om jag hade hamnat i målbrottet. Även om de var pratiga så var de grymt duktiga. Snabba och lätta. =)

Väl hemma på Nissastrand igen hos mamma & pappa la jag mig på soffan för att kolla tv, tog inte många minuter innan jag somnade. Blev en "powernap" på lite mer än 2 timmar. Haha... skönt var det, tills mamma & pappa kom hem och började väsnas. Vaknade 18.00 och kom på att jag skulle bort till kusinen, undrar vilken tid jag skulle vara där.
Precis när jag ska ringa så ringer han mig istället, mindreader ? ;)
Blev en kväll hos kusin Philip med filmen "Snabba Cash". Måste säga att den var bra, men jag blev besviken på slutet. Kunde det inte slutat som jag ville ?

Tro mig, fastän jag sov mer än jag brukar på nätterna, fastän jag sov två timmar på soffan och fastän jag inte gjort något som är särskilt ansträngande så är jag fortfarande helt utmattad.
Får färga klart håret på syster, sen blir det banimej sängen. Imorgon ska jag ju ombesiktiga King Loui, och imorgon ska han klara det galant !
FÖRST, en mysstund med Nellie............... ;)



Ha det underbart !
/ Charlotte Ekberg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0