2010-10-09 Lördag

Klockan närmar sig 16.00, det innebär att jag bara har 15 timmars arbete kvar denna helgen.  WIIIIE !!

De första två timmarna i morse spenderades med att titta på två nya avsnitt av "Life unexpected", världens bästa serie näst efter Gossip Girl såklart.
Vid lunch någon gång kom en väldigt bakfull Julia bort med en pizza till mig och Christoffer, kan ju berätta att den satt ganska bra i min mage faktiskt.

Ikväll blir det tvätt och kanske lite tv. Eller ska man helt enkelt spela lite Lego - Indiana Jones 2 ? Har änna fallit tillbaka lite till det spelet, var ju ett tag sen sist man spelade det.

Jimmie, jag älskar dig !
Här har ni honom, min stiliga prins ;)



Ha det underbart !
/ Charlotte Ekberg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0