2010-10-07 Torsdag

Jag förstår alla småbarnsföräldrar som är trötta.
Har varit barnvakt sen i tisdags kväll åt Gunnars dotter, goa-Moa. Men hur kan ungen ha så mycket energi ?

Det har blivit tv-spel, fotboll, tv-tittande och igår hade vi "mys-kväll" med chips / dip och Scooby-Doo.
Fördelen med barn är väl att man kommer i säng hyfsat tidigt, somnade vid 21.30 i tisdags, det var riktigt riktigt skönt måste jag säga!

Över till något annat.
Äntligen har jag och Jimmie bestämt oss för att flytta ihop. Och igår la jag upp en annons på blocket om att vi söker lägenhet. På bara några två timmar hade jag fått tre erbjudanden från folk som vill hyra ut. Dock var det kanske inte de mest attraktiva områdena. Den ena låg i Torslanda, vilket blir lite för långt att åka till Kållered och jobba hela tiden. Den andra låg i Kortedala, och det är ju inte ett drömområde för min del. Den tredje dock var en tvåa i centrala Göteborg, jag hoppas bara de svarar på mitt svar och ger mig pris samt inflyttningsönskemål. Helst av allt vill vi självklart ha ett förstahands kontrakt men det är ju inte särskilt lätt i en storstad som Göteborg.

Men är det någon av er där ute som vet något om en ledig lägenhet, gärna förstahandskontakt så hör av er !!! Skriv en kommentar eller något.

Nu ska jag äta lite frukost och kolla på tv, har nyligen lämnat av det lilla monstret i förskolan.

Ha det underbart
/ Charlotte Ekberg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0