2010-10-03 Söndag

Efter en helmysig helhelg med min helfina prins så är det nu dags för ett litet inlägg.

Fredagen tillbringade vi många timmar nere i Ullared. Men fy vilken oordning det var nu när de ändrat om och byggt ut. Man hittar ju knappt längre, och lite besviken på klädutbudet är jag också.

På Kvällen var vi hemma hos Xris och kollade Idol samt åt tacos. Trevligt värre.

Lördag ! Låg och sov tills klockan var ett, låg sen kvar i sängen fram till tre innan vi pallrade oss upp och tog oss till Ikea för att köpa vinglas. Måste ju ha "vardags"-vinglas så man inte förstör de dyra fina glasen jag fick förra sommaren av min moster med familj. Tyvärr har två glas redan gått sönder, och det är faktiskt inte mitt eget fel heller.
Lördagkvällen bjöd på "Wolfman" och sen "Första gången" och lite glass upptill. Sen var man ganska däckad igen.

Även söndag blev en halvdag i sängen, orkade väl oss upp vid 13 ungefär. En vända till Backaplan och köpte morgontofflor på Chili, VÄRLDENS SKÖNASTE MORGONTOFFLOR ! (Bild kommer)
Det blev en vända i Nordstan också för jag behövde verkligen en ny almanacka. Den andra gick ju änna ut för en månad sen. Och så viktig och upptagen som jag är så behöver jag någonstans att skriva upp allt.

Imorgon blir det jobb igen, ska jobba med chefen för Galne-Gunnar är komp-ledig och befinner sig om några timmar i Budapest. Det innebär också att jag ska passa hans dotter på onsdag & Torsdag.

Nä, nu ska jag tillbringa lite tid framför tvn innan det är dags att sova.
Kanske ett glas rött till det också ?

Ha det underbart
/ Charlotte Ekberg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0