2010-11-16 Tisdag

Idag är det tisdag, och inte vilken tisdag som helst... en tisdag då jag är helt slut. Kunde inte sova inatt utan somnade först vid 04.30 ungefär. Gick upp 06.15, faktiskt inte särskilt trött då, för att ge min prins lite frukost på sängen för det tycker jag han förtjänar. När Jimmie gick till jobbet så tog jag mig an tvätten. Och det fanns MASSOR ! Bokade till och med två tvättpass för att va säker på att hinna tvätta allt, 07.00-11.00 och 11.00-15.00 men vart tack och lov färdig redan vid 13.00. Grymt skönt !
Tog mig en biltur ut till TunaPark och inhandlade den senaste boken i serien GossipGirl - 3 x Carlyle. Underbart bra böcker !
Och nu sitter jag här i soffan med en trött kisse på magen.
Förutom att det är min trött tisdag så är det även den tisdagen då min storasyster Jenny fyller år !
Grattis Jenny =)
När Jimmie kommer hem från jobbet så ska vi sätta oss i bilen mot Örebro för att fira detta underverk, storasyster fyller 31 år! Ska bli trevligt som tusan. Och jag fick skvallrat från syster att Felix, min syster-son på snart 7år blev överlycklig när han fick veta att jag skulle komma. Tror att detta beror på att jag är den enda i familjen som är lika galen i tv-spel som honom ;)
Nä, om man skulle kela lite med lill-kissen och kanske spela lite LEGO - Indiana jones 2.
Ha det underbart !
/ Charlotte Ekberg ♥
P.S: Jag har världens finaste pojkvän ;) Bara så ni vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0