2010-11-12 Fredag

Godmorgon !
Det var en trött Lotta som gick upp för en timme sen, men ack så mysigt att vakna med katterna i sängen =)
Har redan varit en snabb runda till affären för att inhandla kattmat och riven ost. Ska ju göra lasagne idag tills prinsen kommer hem på lunchen.
Igår var vi som sagt en runda till svärmor och efter detta fick vi med oss en väldigt trött katt hem.
La oss på soffan och kollade på Halv Åtta Hos Mig, sen vart det S.O.S. Västkust och fyyyyy faaaaaaan va äckligt det var! En kille hade fått in knät i propellern på en båt och trasat sönder hela knät. Man såg både ben och kött och massa blod ! Usch fy och blääää!!
Under lyxfällan märkte jag att jag visst hade två trötta killar i soffan.....
Nåväl, jag och Baloo kollade färdigt på Lyxfällan innan vi tog in de andra två trötta killarna i sängen.
Ikväll blir det Idol, vin och (pizza?) okänd mat.. har inte bestämt vad det blir för mat, men troligtvis får vi besök av Tobbe, Millan och Oliver. Blir trevligt !
Nä, nu är det nog dags att börja med maten.
Ha det underbart !
/ Charlotte Ekberg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0