2010-11-11 Torsdag

Igår var det lite svårt att somna, hade en katt på varje sida av huvudet. Baloo på höger och Mowgli mellan mig och Jimmie. Men till slut lyckades jag..
Imorse när jag vaknade hade en söt liten lill-kisse som låg bredvid mig och tittade, kelade lite med honom innan jag gick upp. Väl uppe blev det inte mycket gjort, kelade med katterna, kollade lite på tv och surfade lite på nätet.
Fixade en god pasta carbounara till min man till lunchen och efter lunch satte jag mig i bilen ut mot Lundby. Hem till Millan och Oliver. Vi tog oss en härlig promenad bort till Jysk för att inhandla påslakan till Jimmies säng. Blev typ dumförklarad av kassörskan. "Det är väl till en dubbelsälng du ska ha?" Ja ??  "Och hur stor är sängen?" 140 så ett 180 lakan passar kärringjävel !
En mysig stund hos Oliver och Millan innan jag gav mig tillbaka hem till mina kissekatter och väntade in min man som skulle komma hem. Vidare till svärmor Gunnel, och lill-kissen fick följa med, för han gillar farmor och farmor gillar honom starkt !
Imorgon blir det fredagsmys ! Men för tillfället nöjer jag mig med en mysig kväll på soffan med min prins och blivande sambo tillsammans med två mysiga katter, Baloo & Mowgli.. Fast det bara är torsdag så blir det mys :D
Ha det underbart !
/ Charlotte Ekberg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0