2010-11-10 Onsdag

Snön ligger kvar, även om den är väldigt väldigt blöt. Och för första gången på länge så har man inte blivit väckt av byggnadsarbete utanför fönster. Men tro inte att jag sover längre för det. Nej, vaknar änna vid 09.00 ändå. Hur kul är det då?

Hade dock en lite roligt åt Mowgli innan jag gick upp. Han hoppade runt som en studsboll i sängen och attackerade... ingenting! Såg väldigt roligt ut faktiskt, och det verkar som Baloo också tyckte det eftersom han satt på sängkanten och bara kollade på lillkillen som flög runt där.
Har än så länge inte gjort särskilt mycket idag, och har inga planer på att göra särskilt mycket heller. Idag ska vara en riktig slappedag. Den enda plan jag har är att laga mat tills min prins kommer hem om 30min. Det blir wook med kyckling och nudlar. Gottans !!
Nu kommer lillkillen Mowgli och vill vara med och skriva. Han får flipp så fort man sitter och skriver på datorn, han ska attackera mina händer ! Förstår inte detta, men rolig är han i alla fall =)
Dags att gå ut i köket och steka kyckling !
Ha det underbart !
/ Charlotte Ekberg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0