2010-11-09 Tisdag Eftermiddag

Hahaha... prinsen kom hem och berättade att det är kaos ute.
Oväntat när första snön kommer. Bilar krockar, bilar kör av vägarna, bilar kör upp på refugerna, bussar tappar kontrollen och Lotta som sitter inne och har det gott =)

Vi hade tänkt att ge oss av mot Maxi och handla snart. Och eftersom pojken har sommardäck på sin bil, därför lämnade en på jobbet och tog jobbarbilen hem, som också har sommardäck, så blir det i slutändan att vi tar min bil eftersom jag har de rätta däcken ;) Men han låter mig f*n inte köra själv.. fattar inte vad det är med killar och att låta tjejer köra. Det är ju oss de borde lita på, vi kör ju försiktigare än killarna.
Lill-kisen har klarat dagen bra. Vi tog en visit hos svärmor efter att jag var klar med tvätten. Där träffade han Gizmo som först var väldigt nyfiken på honom men sen jäklar fräste och morrade hon. Haha.. känner hon och Baloo att de har konkurrens kanske?
Efter detta tog vi oss hem igen (detta var innan snö-kaoset verkligen hade börjat). Han låg på min mage och sov och då vågade Baloo sig fram och lukta lite på honom, men inte mer än så sen fräser han och går därifrån.
Nä, nu har prinsen duschat klart så nu får jag väl avsluta.
Men först ska jag lägga upp en bild på Mowgli när han leker med snörena på Jimmies byxor, även om det ser lite konstigt ut ;)
Ha det underbart !
/ Charlotte Ekberg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0